خرید از تم فارست ThemeForest

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

خرید قالب و پوسته از تم فارست ThemeForest

وب سایت تم فارست یا ThemeForest بزرگ ترین مارکت آنلاین پوسته و قالب های آماده وب سایت است، و تعداد قابل توجهی از طراحان و برنامه نویسان سایت در ایران، برای خرید قالب و پوسته از سایت تم فارست ThemeForest استفاده می کنند.

این وب سایت، محصولات خود را در دسته بندی های مختلفی همچون قالب وردپرس، قالب HTML، قالب جوملا، و سایر سیستم های مدیریت محتوا ارائه می دهد و به همین دلیل، مخاطبان بسیار زیادی را در کشور به خود اختصاص داده است.

خرید از تم فارست ThemeForest

نکات مهم برای ارسال سفارش خرید از تم فارست ThemeForest

  • امکان خرید از طریق اکانت رسمی و معتبر ما در سایت تم فارست وجود دارد. اما در صورتیکه قصد دارید خرید از طریق اکانت شما انجام شود، می بایست نام کاربری و رمز عبور اکانت خود را نیز ارسال نمایید.
  • هنگام خرید و پرداخت مبلغ، نهایت دقت را در ثبت اطلاعات و درخواست خود داشته باشید. پس از آغاز روند سفارش، امکان لغو و یا عودت وجه وجود نخواهد داشت.
  • هنگام خرید از وب سایت تم فارست ، مبلغ 2 دلار به عنوان Handling Fee (سود سایت ThemeForest) به مبلغ محصول اضافه خواهد شد.
  • در صورت انجام خرید از طریق اکانت شما، پس از ورود به حساب کاربری شما، یک ایمیل حاوی کد تایید برای شما ارسال خواهد شد. جهت انجام هرچه سریعتر خرید، می بایست همواره در دسترس باشید و این کد را بلافاصله برای همکاران ما ارسال نمایید.